Wedstrijd Service Pistool.

Zaterdag 18 nov. werd er door onze SV wederom een wedstrijd Service Pistool gehouden. Door de grote opkomst van onze eigen leden en van andere verenigingen werd het een gezellige aangelegenheid. Een ieder werd met een portie kibbeling verwend, gebakken … Vervolgd

Cursus baancommandant.

Zaterdag 4 februari 2023 hebben we als SV de eerste cursus baancommandant weer gegeven voor alle nieuwe leden Alle deelnemers hebben de cursus met een voldoende afgesloten. Namens het bestuur, De Voorzitter.

Bowling pin schieten.

Onder grote belangstelling werd vanmiddag de wedstrijd bowling pin schieten georganiseerd door de wedstrijdcommissie onder leiding van Henk van Duren. Uitslag wedstrijd: 1e prijs J. Hemelrijk 2e prijs H. J. Duursema 3e prijs W. de Boer Het geheel van de … Vervolgd

ALV

Dinsdag 10 jan. 2023 wordt in de kantine de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering gehouden. Alle leden zijn uitgenodigd. Namens het bestuur, De Voorzitter

Cursus Baancommandant.

Op zaterdag 4 februari aanstaande wordt er vanaf 13:00 uur de cursus baancommandant gegeven Voor alle nieuwe leden is deze verplicht! Je kunt je inschrijven op het aanmeldingsformulier wat op het publicatiebord is gehangen. Namens het bestuur, De Voorzitter.

Wapens, munitie en wetgeving.

Nog even voor de belangstellende de reminder dat as. zaterdagmiddag vanaf 13:00 uur de presentatie zal worden gegeven over wapens, munitie en wetgeving door Marco Looij en Bart Bruurmijn. Namens het bestuur, De Voorzitter.