Protocol Sv De Rotterdamse Hoek

• We schieten vanaf het moment wanneer de binnen schietbanen worden vrijgegeven door de regering en de KNSA.
  • Alleen toegankelijk voor leden en niet voor introducees!
  • Er gaan maximaal 3 banen open.
  • We hebben een agenda in ontwikkeling die voor iedereen toegankelijk zal zijn via onze website van de vereniging. Iedereen kan daar zijn schietbeurt ingeven, m.a.w. zijn schiettijd reserveren. Geen schiettijd gereserveerd, betekend geen toegang tot de baan en tot de accommodatie.
  • De leden mogen maximaal 10 minuten voor de gereserveerde schiettijd van te voren aanwezig zijn.
  • Iedereen mag 20 minuten baan tijd reserveren. (incl. binnenkomst, opstellen, opruimen en baan verlaten)
  • Zodra de schutters de baan hebben verlaten, zal de Griffier de volgende 3 leden naar beneden sturen.
  • Zodra er meer dan 16 personen boven in de kantine dreigen binnen te zijn, worden de eerst binnen gekomen leden door de griffier verzocht de accommodatie te verlaten naar buiten .
  • De toiletten blijven tot nader bericht gesloten. (Mits daar de passende maatrelingen op van toepassing kunnen zijn)
  • Bij het binnengaan en verlaten van de schietbaan desinfecteert u uw handen met de daarvoor door de vereniging verstrekte middelen.
  • De stoelen/krukken etc. blijven op de plaats staan en worden niet verschoven, er word strikt 1,5 meter afstand bewaard door iedereen.
  • Bij het gebruik van verenigingswapens is het gebruik van rubber handschoenen verplicht en zal na inlevering het wapen gedesinfecteerd moeten worden.

Hoe te reserveren?

Reserveer tenminste 24 uur van te voren !! Zodat de reservering verwerkt kan worden. Om te reserveren, klik de button en volg de stappen.

Na reservering wordt uw aanvraag beoordeeld door het bestuur. U ontvangt een bevestiging per mail.

Wachtwoord kwijt? Klik hier voor een nieuw wachtwoord.