Schietwedstrijden Service Pistool

Beste leden,

Zaterdagmiddag 30 september hebben op de schietbaan van Peter Koster schietwedstrijden plaats gevonden, genaamd Service Pistool!

Er hadden zich 20 deelnemers aangemeld inclusief enkele leden van de andere verenigingen.

Op diverse afstand diende men te schieten op de kaart binnen een bepaalde tijd!

Er kon worden geschoten met klein en groot kaliber.

Voor klein kaliber ging de 1e prijs naar Willem de Boer en de 2 e prijs naar Ron Bos.

Voor groot kaliber ging de 1e prijs naar Maarten de Boer en de 2e prijs naar Arjen de Graaf.

De winnaars gingen er met een vleespakket vandoor en voor alle deelnemers was er een grilworst namens de organisatie en een heerlijke hamburger van Peter Koster.

Namens het bestuur spreek ik de dank uit richting de organisatie o.l.v. Henk van Duren.

Foto: Sybrand

De volgende wedstrijd is op de zaterdag voor de Kerstdagen! Ik voorspel u dat deze wedstrijd met zeer spectaculaire targets zal worden uitgevoerd.

Ik hoop dat vele leden zich voor deze wedstrijd aanmelden, temeer dat dit als een wedstrijdkaart mag worden gezien en als zodanig geregistreerd wordt!

Namens het bestuur,

De Voorzitter.